zondag 12 januari 2014

Ik heb GEWONNEN GEWONNEN GEWONNEN!!!

Eindelijk nog eens tijd om te schrijven...

Aan give away's deed ik zo nu en dan eens mee, maar meestal had ik pech. 'Meestal' dat wil dus zeggen dat ik ook soms geluk had, 3x keer welgeteld. 
3 jaar geleden won ik een zakje van RetroRockandRobots door een leuke foto van mijn dochter in te sturen met een t-shirt van RRR aan.
En vorige jaar, won ik twee keer kort na elkaar. Ik won parkschoentjes voor mijn kleine ventje via de facebookpagina van de schoenenwinkel hier in de buurt en een slabbetje van RRR door te reageren op een post op hun facebookpagina.

3 keer is natuurlijk beter dan niks, maar als je het bekijkt in verhouding met het aantal kansen dat ik waagde, zijn die 3 keer te verwaarlozen. Dus stopte ik met kansjes wagen, ik deelde niet meer, ik like'te niet meer... want ik won toch bijna nooit iets.
Tot ik een tijdje terug een andere ingesteldheid kreeg: Wie niet waagt, wie niet wint!!
Ik verlies niks bij het wagen van kansen en het kost me eigenlijk ook geen moeite, dus waarom niet terug opnieuw proberen.

Sinds mijn intrede hier in blogland, deed ik ook mee met enkele give away's van verschillende blogjes.
*Zo deed ik mee bij Sewbidoo, denkende dat ik een kans zou maken aangezien ze nog niet zoveel volgers had, zo zei ze zelf. Maar nu zie ik net, bij het maken van deze link, dat ik blijkbaar vergeten ben om me aan te melden op haar blog. Duh, zo ga ik zeker nooit winnen! En zo kan ik haar leuke blog ook niet volgen, lekker slim dus! :-)
*Dan waagde ik mijn kans bij Compagnie M. Haar ontdekte ik ook weer toevallig via via en ik was onmiddellijk fan van haar patronen. Ik kocht het patroon van de Swing skirt en deed zo automatisch mee met haar give away. Superwedstrijd want al haar patroontje vind ik zo mooi! Die wilde ik wel winnen!
*Liesellove deed een bijzondere give away waarbij je zelf je prijs mocht kiezen! Hoe origineel is dat!! Bedenk het maar! Niet evident, want ze zou natuurlijk de origineelste kiezen, dus moest ik al ferm uit de hoek komen na al minstens 30 andere ideeën. Dat lukte helaas niet, want iets beters na een Blind-sew-date kon ik niet bedenken. En na een Blind-blog-date was dat al nietmeer zo origineel... Maar wie niet waagt, wie niet wint!

De uitslag, want zo als de titel van dit blogbericht verklapt, heb ik dus gewonnen!!
*Bij Sewbidoo geen schijn van kans, want ik was niet eens aangemeld :-/ !
*Bij Liesellove zat ik in de 'finale' dus dat bleef nog even spannend, maar uiteindelijk toch niet gewonnen. Helaas pindakaas!!! Want zo'n blind-sew-dat, origineel of niet, zag ik toch echt wel zitten!
*Maar bij compagnie M. had ik dus meer geluk!! Ik won!! Ik WON!! IK WON!!! Wat een prijs!! Vier prachtige patroontjes, gewoon gratis in mijn mailbox!! Zo blij, niet normaal!!
WWWHHHHHHIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!! WOOHOOW!
Dank je wel, Marte!! Daar ga ik een schone garderobe van kunnen maken!!
Het stofje voor mijn eerste projectje de 'Louisa dress' is al besteld.
Ik hou jullie op de hoogte!!

BTW: Hoe doen jullie dat toch 
werken, bloggen, naaien en de leuke blogs die je volgt ook nog lezen?
Om nog maar te zwijgen over je huishouden, man en kids. 
Ik ben zo achter met bloggen, lezen en naaien! :-)

3 opmerkingen:

  1. oh... gij had daar zo op gehoopt... ik ben bijna teleurgesteld dat ik u niet heb laten winnen ook al won je nu een hele mooie bij compagnie m ;) maar anders moeten we ne keer onder mekaar nen blinddate organiseren, gewoon gij en ik als ge dat ziet zitten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en hoe ik het doe: zware organisatie met een weekplanner: daar staat zelfs op wanneer ik moet kuisen en al ;) wat we gaan eten, wie wanneer weg moet... het is druk maar allé tgaat ;)

      Verwijderen
    2. Hey Liesellove, Ik denk dat iedereen die meedoet aan een give away toch hoopt te winnen, dus dat is bij mij ook zo, zeker bij zo'n leuke als die van jou. Je hoeft niet teleurgesteld te zijn of medelijden te hebben want zij hebben eerlijk gewonnen en ik dus ook eerlijk verloren (die kans zit erin als je meedoet aan een wedstrijd). En die blinddate wil ik zeker organiseren maar stel je voor dat alle verliezers er iets over zouden schrijven in hun blogje en jij je schuldig voelt en ze alsnog laat 'winnen', dan heb je nog heel wat werk voor de boeg :-) !
      Dus je hoeft het niet erg te vinden voor mij, eerlijk is eerlijk! En wie niet waagt, wie niet wint... ik probeer het de volgende keer gewoon opnieuw :-) !

      Verwijderen