dinsdag 24 december 2013

Verjaardagstaarten

Ik zou niet 'Creatief in uitvoering' zijn als ik niet nog meer deed dan enkel naaien.
Vroeger was ik degene die 101 hobby's startte, om ze allemaal na een tijdje ook weer te staken nadat ik bergen materiaal had aangeschaft :-) . Toen tot grote ergernis van mijn mama (de Moeke in het verhaal), daarna tot nog grotere ergernis van mijn lief, samenwonende partner (later de man des huizes)! Gelukkig is dat bij naaien anders!
Frutselen met suikerpasta is een van die hobby's, wel eentje die zo nu en dan nog eens van onder het stof werd gehaald, o.a. bij verjaardagen.
Ik ben zo'n mama die meent dat ze de verjaardagstaart voor haar kids zelf moet maken! Leuk om te doen, maar toch wel stressy als er nog vanalles en nog wat moet gebeuren!
Ondertussen hebben we in ons stulpje 4 kidsverjaardagen gevierd. 
Voor u dus ook 4 verjaardagstaarten, de ene al wat mooier, complexer dan de andere.

Voor de eerste verjaardag van Alex



Voor de tweede verjaardag van ons moppie
Ik ben niet zo voor het commerciële maar als je ze zelf laat kiezen wat voor een taart het moet worden, loop je natuurlijk wel een risico... Alex koos voor een Lui-taart :-) !




Voor de derde verjaardag van poppemie
Deze keer koos ze voor Kwebbel! Bij gebruik aan tijd wel het een 2D-kwebbel.


Voor de eerste verjaardag van Josh


Wat zal het volgend jaar worden als Josh ook zelf kan kiezen?? Ik ben benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten